گاه نامه وارش

گاهی از بندر انزلی به روز میشود

گاه نامه وارش

گاهی از بندر انزلی به روز میشود

شهدا

شهدا بین دو راه مجبورند یکی را انتخاب کنند.

    یا فراموش شوند و یا مورد سو استفاده قرار گیرند.

ولتر

نظرات 6 + ارسال نظر
ایکس من جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ق.ظ

یکی از شهدای زنده آقای کچلکی است
متاسفانه آقای خسته بند به ایشان قدرت داده و فرزندان بی شعور این مرد هر غلتی که بخواهند در شهر انزلی میکنند و از دست هیچ مرحعی کاری ساخته نیست
مردم انزلی حقتان است که تو سری خور شوید

مازیار جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:35 ق.ظ

چقدر این واژه شهید با تمام تفاسیری که از آن شده و میشود سابق بر این ارج و قربت و حرمت داشت اما افسوس که حتی واژگانی از این دست که زمانی آرمان انسانی با خود حمل میکردند توسط مشتی ضد انسان به بی ارزشترین سطوح نزول کرده و بازیچه حکامی دون مایه بدل گردیدند. و اما ایکس من عزیز باور کن این مردم بخت برگشته ای که تو از آن می نالی قربانی همین سیاست حاکم بر سرنوشتمان هستند که با هر صدای اعتراض بحقی سرکوب همین بیخردان گشته اند و اصلا حقشان این نیست عزیز دل . همه از حال هم کم و بیش بنوعی باخبریم و داریم میبینیم که این دزدانی که اتفاقا خوب هم به هر جفتشان اشاره کردی که باید به یک ارابه بسته شوند که سگ زردند و برادر شغال والا اراجیفی به نام ش..زنده و مرده سر ته یک کرباسند عزیز . کار برد واژگانی اینچنین به گند کشیده شده درست مانند بلایی است که بر سر واژه گانی نظیر خواهر و برادر آورده اند که انسان را شرمنده اخلاق خواهر برادرهای تنی و ناتنی خود میسازد. در ضمن وارش جان ولتر نازنین خیلی حرفهای با حال دیگر هم زده که معروفترینش اینه : من جانم را میدهم که تو بتوانی حرفت را بزنی و انتقادت را ابراز کنی حتی بر علیه من: حالا شما ایکس جان میگی که فلانی به بیساری قدرت داده !!! این حرفها کدومه عزیز دل اینها در تمام این ۲۸ سال چاپیدن سیستم قبلی را بتوان بالاتری ادامه داده و دمار از روزگار مردم زحمتکشمان کشیده اند و تا خرخره دستشان در چپاول و تاراج آلوده به جنایات بی حد و حصر است و هیچ راه دیگری بجز ادامه همین روش ضد انسانی خود ندارند که در غیر اینصورت واجبی خورشان میکنند. تنور بی بخار موسوم به اصطلاح انتخاباتشان هم مسخره تر از آن است که حتی تنها واژه وزینی که همچنان بار مثبت خود را حفظ کرده یعنی تحریم را برایش بکار گیریم . مردم اما علیرغم اشتباهشان راهشان را پیدا خواهند کرد و نخواهند گذاشت که آمال و آرمانهای انسانی عزیزانی که اکنون در میان ما نیستند و اما عاشق زندگی بودند و در مقاطع گوناگونی گلچین شدند فراموش شود و یا مورد سو ء استفاده سوداگران همپیاله در قدرت قرار گیرد. چنین باد. مازیار

میترا جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ


بار دیگر خیمه شب بازی موسوم به "انتخابات" را به راه انداخته اند. از مدت ها قبل در تدارک و در تلاشند تا شاید بتوانند تنورانتخابات شان را گرم کنند، این بار می خواهند دو نمایش مسخره را، یک جا روی صحنه بیاورند.

نمایش اول مربوط به خبرگان است. مجلسی که نفس موجودیت آن به معنای سلب حق رأی عمومی و حق انتخاب مردم است. ماهیتش آن قدر روشن و ضد دمکراتیک هست که خود شان هم جرأت ندارند این نمایش را به تنهائی روی صحنه بیاورند وآن را با نمایش دیگری به نام انتخابات شوراهای شهر وروستا ادغام کرده اند.

این درحالیست که مردم در دور گذشته، انتخابات فرمایشی شوراهای شهر وروستا را نیزدر ابعادی بسیار گسترده ودر سراسر ایران تحریم کردند و بر سینه ی تمام کارگردانان و بازیگران آن دست رد زدند.

اکنون در شرایطی صحبت از "انتخابات" !!می کنند که به طور آشکاری بر ابعاد خفقان و سرکوب افزوده شده است. مردم نه تنها از ابتدائی ترین حقوق و آزادی های سیاسی محروم اند، بلکه حقوق فردی واجتماعی آنان نیز هر روزه نقض و پایمال می شود. کارگران از حق اعتصاب وایجاد تشکل های خود محروم اند. فعالین کارگری به جرم مبارزه برای دست یابی به حق و حقوق خود، پی درپی اخراج و بازداشت ومحاکمه می شوند و به زندان می افتند. جنبش زنان و فعالین آن، از هر سو تحت فشار وپی گرد نیروهای اطلاعاتی- امنیتی قرار دارند. اعمال فشار علیه دانشجویان ومداخلات نیروهای امنیتی در دانشگاه ها به نحو چشمگیری افزایش یافته است. فشار بر نویسندگان و روزنامه نگاران وزندانیان سیاسی نیز تشدید شده و توقیف وتعطیل روزنامه ها، فیلتر کردن سایت های اینترنتی، نیز به امری هر روزه تبدیل شده است.

واقعیت هم همین است که موجودیتشان با نقض آزادی های سیاسی گره خورده است وبنیاد آن بر سلب ابتدائی ترین حقوق وآزادی های مردم قرا ر دارد.

بنابراین انتخابات در اینجا همچون گذشته هیچ جایگاهی نداشته و جز مضحکه، هیچ معنا و مفهوم دیگری ندارد. مردم هم همان گونه که پیش از این نیز نشان داده اند، به آن درجه از تجربه، شناخت وآگاهی دست یافته اند که این بار نیز این مضحکه را به طور قاطع و فعالتر تحریم کنند.



ایکس من شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ

خبری خوندم تو یکی از وب سایتهای انزلی که ۷ - ۸ نفر رو اعلام کرد که تا ساعت ۹ بالاترین رای رو داشتند
تورو خدا ببینین بخدا من یکی دوسال بیشتر تو این شهر نمیمونم
من دیگه خسته شدم
اوف بر مردم انزلی

انزلی آنلاین یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.anzalionline.ir

سلام وارش عزیز
ببخشید وب سایت انزلی آنلاین نتایج نهایی شورای شهر رو زده. از دوستانتون ممنون میشم که از این لیست بازدید کنند.
با تشکر
سجاد دصراف مقدم
www.AnzaliOnline.ir

shervin جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ق.ظ

iran malavan mami ahmadzadeh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد