گاه نامه وارش

گاهی از بندر انزلی به روز میشود

گاه نامه وارش

گاهی از بندر انزلی به روز میشود

بیش از ‪۱۵‬کیلوگرم تریاک از دو برادر در بندرانزلی کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی روز پنجشنبه از کشف بیش از ‪۱۵‬کیلوگرم تریاک از دو برادر در این شهر خبر داد.

سرهنگ پاسدار "کریم فلاح" به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارشهای رسیده از بندر عباس مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در انزلی ، اکیپی ویژه از ماموران نیروی انتظامی شهرستان مسوول رسیدگی به این پرونده شدند.

وی افزود: پس از گذشت یک ماه و با تلاش‌های شبانه‌روزی، ماموران نیروی انتظامی موفق به شناسایی این باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بندرانزلی شدند.

سرهنگ فلاح خاطرنشان کرد: براساس این تحقیقات مشخص شد، سرکردگی این باند به عهده دو برادر به نامهای "علی" ‪۳۶‬ساله ساکن انزلی و "اسماعیل" ‪۳۴‬ ساله و ساکن بندرعباس است ، که مشغول تهیه و توزیع مواد مخدر در شمال و جنوب کشور هستند.

وی افزود: به دنبال این تحقیقات مشخص شد که‌اسماعیل ‪۳۴‬ساله در سفر اخیر خود مقادیر زیادی مواد مخدر از بندرعباس به منزل برادر خود در انزلی آورده است.

فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی خاطرنشان کرد:پس از انجام این تحقیقات و با اخذ مجوز از مقامات قضایی، نیروی انتظامی در یک عملیات ضربتی اقدام به بازرسی از منزل "علی" متهم ساکن انزلی شد و بیش از ‪۱۵‬کیلوگرم تریاک کشف گردید.

وی متذکر شد: با هوشیاری نیروی انتظامی این دو برادر نیز به همراه شخص دیگری دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ فلاح از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و ناهنجاری اجتماعی و امنیتی، مراتب را سریعا به‌نیروی‌انتظامی اطلاع دهن