گاه نامه وارش

گاهی از بندر انزلی به روز میشود

گاه نامه وارش

گاهی از بندر انزلی به روز میشود

باز هم وارد بحثهای بیهوده شدیم. دوستان خوبم! همه شما که جزو مخاطبین پیگیر و جدی وارش هستید لطفا کمی به فکر جوی که اینجا هست باشید. نمیخواهیم به به و چه چه را فقط لطفا به هم نپرید. لحظاتی حتی به قدری از این جنگ ها و نوشته ها سرخورده شدیم که داشتیم منصرف میشدیم...

شانزدهم خرداد است و دستی از سر یاری نیافتیم...

نظرات 54 + ارسال نظر
بشمنی چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ

وارش جان بدین و بپیغمبر تو راست گویی ولی

ا بیشرفان گوزکون جواب اگر ندی فکر کونیدی کی تو کون ناری جان آبای .
با اینحال باشد چشم . ا فلان فلان شدیان کی فکر کونیدی تانیدی خوشان بیلاوارس امرا امی وارش بهم فوکونید مانند سابق مثل جواب ابلهان خاموشی مانستان صبر کونیم تا امی نوبتم فارسه .
دیر به اما دوروغا نیبه .
تی ناز میره بایه وارش جان . امی پوزش بپذیر وارش.
تی جانه قوربان.

گیل کُر پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ب.ظ

یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد ....چه شد..

درود بر جاغلان وارش
شیمی جانا قوربان اولا کی همه ی بحثان بیهوده نیید بعدشم کی همه جزو مخاطب و پیگیر اونم جدی نیید کی اگر بوبوستیبه کی امی وضع اتو نوبو. اما شیمی امرا موافقم کی مخاطب واقعی بحث بیهوده نوکونه!!!
مهمتر از همه انه کی قرار بوبوسته کی اجور چرند و پرند امرا از کوره در نیشید و سر خورده نیبید چون کی همه دانیم که سر چسمه ا فتنه و فساد از کای جان ایسه . بنا بر این انصراف بی انصراف . مگر اینکه بخایید اوشانه خوشحالا کونید و برگ برنده فدید اوشانا دست کی هر موقع بخایید اجور بامبول بازی راه تاودید. نه عزیز جان محکم شیمی جا سر بسید امان هنوز نمردیم و زنده ایم .
کایتا دست یاری گویی عزیز جان !!
بازم - کس نخارد پشت من ... جز ...
ایه مصداق پیدا کونه کی - ظرف و ظروف و کاسه بشقاب و قاشق چنگان هزار دست !!! اما شام و نهار هیچی !!!
همیشه یکنفر باید بپا خیزد!!!
شیمی یاد جان نیشه همه دوست نیید!! . تا زمانی کی هیچی نینویسید هیشکی شومارا کاری ناره . اما هتو کی بینیویشتی یا اراده بوکونی کی بینویسید هزارتا اگر و چرا و بد وبیراه و صاحب اصل و نصب دارر !!! هم پیدا کونید . اما بقول شما دست یاری کو؟ گوییدی کی - جانم یوختی!!!! کلی هم شومارا بار کونیدی . ولی قرار بوبوسته که امی متانت حفظ بوکونیم .
بهر حال - خلایق هر چی لایق !!
وارشه و قولش ..
بقول بشمنی خواهشا اگر وارش دوست داریدی جواب ابلهان ندید تازه همه امانم دانیمی کی اشان از کودام تخم وترکه اید . بشمنی جان تونم خودتا ناراحت نوکون عزیز . بنن بعهده وارش اوشانا دانه چوطویی ساطوری!! بوکونه چون حتما امان یک فرقهاییی با او عوامل داریم بنابر این دلیلی ناره کی مثل اوشان برخورد بداریم عزیز چون اوموقع فرقی با اوشان ناریم. بهر حال راه بهتر از کانال احترام به خواسته منطقی وارش گذره عزیزان.


آبایه و آبایان قوربان

وارشجو یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ

فجایعی که جامعه ما را به قهقرا میبرند.
ترویج فاحشگی با کلاه شرعی خانه عفاف و اکنون بشنوید از کسب و کار شرکای در قدرت :

ازدواج موقت کسب و کار ماست
*البته ما یکسرى موارد یائسه نیز داریم که به کسانى که نیاز شدید دارند ولى به لحاظ مالى در وضعیت مناسبى نیستند (مانند محصلین)، معرفى می‌کنیم...

*او وضعیت ماه‌هاى اخیر را خیلى بهتر از اوایل میداند ... بعضا حتى روزى دو، سه بار هم صیغه عقد را جارى کرده است
*من حتى در هفته‌نامه پرت سخن هم پنج، شش بارى آگهى چاپ کرده‌ام


بسیاری از مسایلی را که در رابطه باتن فروشی و تجارت با بدن زن خوانده و شنیده ایم، در مصاحبه های زیر که که رابطه با صیغه در روزنامه هم میهن چاپ شده میتوانیم پیدا کنیم،از جمله اینکه فقر، داشتن فرزند، یائسگی و سن بالا از عواملی هستند که از مرغوبیت کالا می کاهند، اینکه مردان فشارهای جنسی برخود را به کمک تجارت جنسی برطرف می کنند درحالیکه اغلب زنان به اجبار به آن تن در داده اند، یا اینکه باکاهش امکان ازدواج و سرکوب جنسی، مراجعه برای خرید سکس افزایش پیدا میکند. اما نکات دیگری هم در مصاحبه ها هست که ویژه جمهوری اسلامی است. از جمله اینکه بهترین شرایط احراز صلاحیت برای یک شغل , شریف" کهن اینهاست: داشتن سوابق معلمی در دانشگاه و حوزه، امام جماعت مسجدبودن و پوشیدن لباس پیامبر هنگام ,انجام وظیفه بنگاهی,.
برای ,جبران" تبعیض و تحقیر و ستمی که در تجارت جنسی نسبت به زن روا میشود و در مصاحبه ها به روشنی خود را به نمایش گذاشته است، در متن به یک معامله معکوس هم بر می خوریم: امضای قرار داد عقد یک زن 91 ساله و یک مرد 32 ساله!

مصاحبه ها در نوع خود کم نظیر و حاوی مطالب تکان دهنده ای است در زیر آمده است.

هم میهن
سجاد تقوایى: آنچه در ذیل می‌آید، مصاحبه با دودسته از افرادى است که به امر ازدواج موقت اشتغال دارند و غیره


یک سال؛ 70 مورد ازدواج موقت، 170 مورد دائم
محمود حیدری‌آقایی، جدا از اینکه 18 ماهى است سردفتر ازدواج و طلاق است، فوق لیسانس تاریخ اسلام دارد و اکنون نیز در دانشگاه‌هاى مختلف تدریس می‌کند و در ضمن مشاور حقوقى نیز است:

تاکنون چند مورد ازدواج دائم و موقت داشتید؟
70 مورد ازدواج موقت و 170 مورد ازدواج دائم، البته این نکته را در نظر داشته باشید که این جداى از مراجعینى است که به دیگر جاها معرفی‌شان می‌کنم یا تماس تلفنى دارند و من نیز پشت تلفن جوابى به آنها نمی‌دهم، در ضمن من به شدت پرهیز دارم از اینکه دفترم به عنوان پایگاهى براى این کار شناخته شود.

مراجعه حضورى هم می‌شود؟ اینکه کسى بیاید و سفارش کند؟
بله! همین الان از آقایان سه، چهار مورد و از خانم‌ها چهار، پنج مورد به این شکل داریم. اینها آمده‌اند و سفارش کرده‌اند که اگر فرد مناسبى پیدا شد، مطلعشان کنم.

مدارکى که از طرفین می‌خواهید، چیست؟
شناسنامه طرفین، سند خانم دال بر بی‌شوهر بودن و نگاه داشتن عده (طلاق‌نامه یا گواهى فوت شوهر) و عکس طرفین. ما یکسرى کپى از اینها می‌گیریم و به همراه عکسشان به عنوان سابقه پیش خود نگه می‌داریم.

روال کار چگونه است؟
در مورد افراد مختلف تفاوت می‌کند، بعضى مثل من به‌شدت سخت‌گیرى کرده و تمامى مدارک را زیرورو می‌کنند و کار را هم به نحو احسنت انجام می‌دهند، اما بعضى حتى اگر در شناسنامه مرد نام خانمى هم باشد، کار را انجام می‌دهند.

به هر ترتیب، ما براى این‌گونه ازدواج دو نوع سند داریم (که البته هر دو نوع سند عادى به حساب می‌آید)، یکى به شکل یک برگه کاغذ منقوش و شکیل و دیگرى به شکل دفترچه‌اى.

چرا اینقدر کار را محکم می‌گیرید؟
شما بهتر می‌دانید که کسانى که ازدواج دائم کرده‌اند، معمولا در شرایط ضمن عقد خود، متعهد شده‌اند که براى ازدواج دوم از همسر اول اجازه بگیرند و بنابراین گرچه شوراى نگهبان در این خصوص موارد، مسوولیتى را بر عهده عاقد نمی‌داند، اما اداره ثبت بنا به قوانین خودش با چنین دفاترى برخورد می‌کند. اینکه ما کار را با ظاهر شکیل و مرتب تحویل افراد می‌دهیم نیز علل خاص خودش را دارد.

مثلا هتل‌ها و مهمانسراها معمولا بدون پرس‌وجو به افرادى که از این قبیل دفترچه‌ها در دست دارند، اتاق می‌دهند ولى به موارد معمولی‌تر و ساده‌تر گیر داده و آنها را به اماکن می‌فرستند تا از آنجا نامه بگیرند، گرچه اماکن هم معمولا با ایشان همکارى کرده و به محض دیدن صیغه‌نامه یا حتى بدون آن با اقرار طرفین و امتحان گرفتن از آنها، نامه می‌دهد و مساعدت می‌کند.

دفاتر دیگر هم مبادرت به انجام چنین کارى می‌کنند؟
بله! معمولا مواردى از این دست را دفاتر رد نمی‌کنند.

جز دفاتر رسمی؟
آنجا که دیگر به وفور موارد بسیارى وجود دارد. معتمدینى وجود دارند و پایگاهى مردمى همچون مساجد و ... نیز در اختیار دارند و از این طریق خودشان اقدام به این کار می‌کنند و معمولا هم چندان توجهى به رعایت قوانین ندارند.

بالاترین مدت صیغه‌اى که داشتید، چند سال بود؟
40 سال هم داشتیم.

و بالاترین سن؟
یک خانم 91 ساله را به عقد یک مرد 32 ساله درآوردم.

موارد غیرقانونى بسیارى در حین این کار انجام می‌گیرد؟
از سوى ما که نه! فعالیت ما کاملا قانونى است. اما آنهایى که به صورت آزاد این کارها را انجام می‌دهند، بعضا تخلفاتى را هم انجام می‌دهند. حیطه کار این قبیل افراد هم بسیار گسترده‌تر از ماست، الان من افرادى را می‌شناسم که کارت چاپ کرده و حتى براى خود تبلیغات هم کرده‌اند.

هفته‌اى چهار، پنج مورد ازدواج موقت داریم
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پورپاک، سه سال است که در دفتر خود، اقدام به معرفى افراد به هم و در صورت تمایل طرفین، خواندن صیغه میان آنها می‌کند. او وضعیت ماه‌هاى اخیر را خیلى بهتر از اوایل می‌داند، به‌گونه‌اى که اگر در ابتدا به این کار به عنوان فعالیتى در حاشیه که روزى یکی، دو ساعت وقت می‌گیرد، نگاه می‌کرده، این روزها این امر تبدیل به اشتغال اول وى شده و بعضا حتى روزى دو، سه بار هم صیغه عقد را جارى کرده است.

حمید پورپاک علاوه بر اینکه سطح چهار حوزه دارد، مدرک فوق لیسانس الهیات خود را از موسسه پژوهشى امام خمینى دریافت کرده و اکنون نیز 17 سال است که در حوزه تدریس می‌کند، گرچه تنها 7 سال از سابقه تدریسش در دانشگاه‌هاى گوناگون می‌گذرد.

روال کار شما چگونه است؟
کار از آنجا شروع می‌شود که مثلا خانمى می‌آید و به‌خاطر فرزندان بسیار یا شرایط خاص زندگی‌اش، امکان ازدواج دائم را ندارد، در مقابل آقایانى هم می‌آیند که با توجه به شرایط زندگی، به‌رغم نیازشان نمی‌توانند ازدواج دائم کنند، ما از اینها مدارکشان را می‌گیریم و سپس مصاحبه‌اى با ایشان می‌کنیم و اطلاعات مورد نیاز از جمله سطح تحصیلات و شرایط زندگى و شرایط مورد دلخواهشان و قد و وزن و شرایط سکونت و ... را در فرمى می‌نویسیم و بعد منتظر می‌مانیم که مورد دلخواهى پیدا شود و کار را به انجام برسانیم، گرچه معمولا به علت تقاضاى بالاى آقایان، براى خانم‌ها در همان روز اول مورد مناسب پیدا می‌شود.

در واقع شما دفترى حاوى اطلاعات مراجعین دارید؟
بله!

موارد شما چگونه از کارى که می‌کنید مطلع می‌شوند و به سراغ‌تان می‌آیند؟
بالاخره من هم در دانشگاه تدریس دارم و هم در حوزه و هم امام جماعت یکى از مساجد هستم و هم اینکه لباس پیامبر را پوشیده‌ام. همه اینها به اضافه تبلیغات دهان به دهان افرادى که مراجعه کرده و رضایت داشته‌اند، موجبات مراجعه افراد را فراهم می‌سازد. من حتى در هفته‌نامه پرت سخن هم پنج، شش بارى آگهى چاپ کرده‌ام.

در این سه سال، چند مورد عقد موقت داشتید؟
78 مورد که البته در این اواخر اقبال مردم بیشتر شده به گونه‌اى که هفته‌اى چهار، پنج مورد مراجعه داریم که به نتیجه رسیده است.

همین کار را در خصوص ازدواج دائم هم انجام می‌دهید؟
بله! 20 مورد هم ازدواج دائم بوده که پس از معرفى طرفین به هم و اعلام رضایت ایشان، آنها را به دفاتر ازدواج ارجاع داده‌ام.

مراجعه آقایان چند برابر خانم‌هاست؟
تقریبا سه برابر.

تا کنون نشده که مواردى مراجعه کنند که قصد سوءاستفاده داشته باشند؟
نه! چون موارد را اکثرا به ما معرفى می‌کنند و بعد هم ما در مصاحبه‌اى که با آنها داریم، معمولا می‌توانیم بفهمیم که چگونه آدم‌هایى هستند.

برخورد اطرافیان و آشنایان چگونه است؟
مرتب من را تشویق می‌کنند و حتى مواردى را به من معرفى می‌کنند.

کار شما منحصر به همین است؟
بله! البته ما یکسرى موارد یائسه نیز داریم که به کسانى که نیاز شدید دارند ولى به لحاظ مالى در وضعیت مناسبى نیستند (مانند محصلین)، معرفى می‌کنیم؛ خانم‌هایى در حدود 50 سال.


افشین سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 ب.ظ

بچه ها نترسین.میدونم سخته اما خودتون باشین غمی به دلتون راه ندین. برین جلو. انزلی به شما نگاه خواهد کرد...

علی پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ب.ظ http://alifathi1385.blogfa.com/

سلام همشهری
وبلاگ جالبی داری
خوشحال میشم به وبلاگم سربزنی

یک دوست دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ

وارش اینجا تو انزلی این جقله ها که تازه اومدن دارن کار میکنن اصلاْ اصول کار رو حفظ نمیکنند.
همش میرن تو وبسایتها و وبلاگ های مختلف به صاحبان آن ها توهین میکنند.
شاید بدونی منظورم کیا هستند.
ولی چه میشه کرد.
تو هر محفلی چند تا نوخاله پیدا میشن.
شاید درد ما مردم ایران یه چیز دیگست.
راستی بهت گفته بودم منم دارم میام بندرعباس.
اونجا میبینمت.
به زیر چشمی هم سلام برسون.

انزلی آنلاین یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://anzalionline.ir

بابا یک دوست!! اون که خودمم؟!!!
انزلی آنلاین که ترکید
دیگه باید برم بندر عملگی!!
سواد مواد هم که یوخدی!!
جاقالان خوش باشید. انزلی آنلاین میشه عمله های انزلی آنلاین.

GACHAG YAB چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ

BABA YEKI IN GACHAGCHI RO JOLOSHO BEGIRE KE POSHTE VARZESHO BASHGASH GACHAG MIKONE ,MAGE MISHE 10 SALE AZ YEK DOCHARKHEYE 28 BE 1000000000 TOMAN RESID ?ONAM BEDONE SARMAYE !

جلال دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ب.ظ

ادرس دفتر اقای پورپاک کجای تهران شده

علی جعفری سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:37 ب.ظ http:// اقای پور پاک

باسلام لطفا ادر س کامل وتلفن دفترتون جهت ازدواج موقت می خواستم باتشکر 09216393381

قاسم حسینخانی دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:57 ب.ظ

لطفا ادرس و شماره تلفن دفتر اقای پورپاک رو برامن ارسال کنید ممنون

اسماعیل سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:49 ب.ظ

با سلام ، اگه شماره تلفن دفتر رو به من بدید ممنون میشم،من مشترک6715هستم.شماره تلفن دفتر رو گم کردم.

احمد شیرجنگ سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ق.ظ http://fd

سلام خسته نباشید میشه شماره تماس جدید و آدرس جدیدتونو داشته باشم با تشکر

رضا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:18 ب.ظ

رضا.35.سالمه.دنبال.خانم.50ساله.هستم.شرایطشو.زنگ.بزنید.بگید.ممنون.آقایپورپاک.شمارم09193036021

فربد پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:21 ق.ظ

سلام لطفا شماره تلفن جدید دفتر آقای پورپاک رو برای من ارسال کننید

امیر شنبه 5 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام لطفا آدرس وشماره تلفن دفتر آقای پور پاک رو برای من بفرستید با تشکر.

احمد دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:11 ب.ظ

ضمن سلام و قبولی طاعات و عزاداری های شما : لطفا آدرس دفتر و شماره تماس آقای پور پاک را می خواهم باتشکر . 09905627751

محسن جمعه 11 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام لطفا شماره تلفن دفتر آقای پورپاک رو برای من بفرستید٠٩١٩٥٣٥٩٧٠١

اصغر سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:33 ق.ظ

لطفا شماره تلفن آقای پروپان را برام بفرستید ممنون میشم09122379122

امیر دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:21 ق.ظ

با سلام لطفا شماره تماس و آدرس دفتر ازدواج موقت آقای پور پاک را برای من بفرستید

علیرضا بزرگپور یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام شماره تلفن حاجی پور پاک رو برام بفرستید ممنون میشم

علیرضا بزرگپور یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام ببخشید شماره تلفن حاجی پور پاک رو برام بفرستید روی خط ایرانسلم 09371991174 با تشکر فراوان

امیر پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام ببخشید شماره تماس حاجی پورپاک را میخواستم ، ممنون شماره تماسم 09376034328

علی قزوینی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام لطفا تلفن دفتر آقای پور پاک رو میخاستم برام بفرستید لطفا،09101816957

حسین پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:04 ق.ظ

با سلام خدمت شما شماره دفتر حاج اقا پور پاک و برام اس ام اس میکنید ممنونم ٠٩١٢٣٩٨٧٩٧١

علی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:48 ق.ظ

سلام لطفا شماره تلفن دفتر حاج اقا پور پاک را برای من اس ام اس کنید.
09906768476

محمدصادق یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام
لطفا راهنمایی کنید از چه طریقی میتوانم با دفتر حاج آقا پورپاک تماس بگیرم
09186258087

Ahmad.jahed دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1395 ساعت 05:13 ب.ظ

Ahmad.jahed دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1395 ساعت 05:20 ب.ظ

سلامشماره تماسم 09102154612 هستش لطفا ادرس یاشماره دفتر حاج آقا پورپاک رو برام اس کنید مچکرم

رضا یوسفی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام لطفا شماره حاج اقا پور را برای من اس ام اس کنید 09375841073

علی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام آدرس و شماره تلفن حاج آقا پور پاک رو میخاستم با تشکر فراوان

علی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام آدرس و شماره موبایل حاج آقا پور پاک رو به ایمیل من ارسال فرمایید با تشکر فراوان

امیر جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 04:50 ب.ظ

لطفا شماره و ادرس دفتر اقای پورپاکو برام بفرستین یا ایمیل کنین..من شمارشونو گم کردم...09102782637

سید جعفر هاشمی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام. لطفا شماره دفتر رو برام اس ام اس کنید.ممنون
۰۹۱۹۵۳۳۲۷۱۳

مجید دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام. لطفا شماره دفتر رو برام اس ام اس کنید.ممنون
09194080816

Winstondex چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:38 ق.ظ http://onlinecasinos-x.com

thanks for this colossal informative website, finance up the massive work check out this <a href=http://onlinecasinos-x.com>online casino</a> offers , buy <a href=http://www.sextoysfun.net>sex toys</a>

رامین یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:41 ب.ظ

اگه ممکن هس شماره دفتر رو اس کنید ۰۹۳۳۱۸۶۰۸۲۰

مهدی ابراهیمی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام لطفا شماره دفتر آقای پروپاک را به شماره من بفرستید 09124973368

عباس جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 10:16 ب.ظ

آدرس و شماره تلفن دفتر آقای پور پاک رو میخواستم

TimothyToinc دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:05 ق.ظ http://online-casino.wiki/

check this top <a href=http://online-casino-no-deposit.org/>online casino no deposit bonus</a> offers

بنیامین مالکی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 12:19 ب.ظ

بنیامین مالکی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام لطفا شماره تلفن شرکت رو برام اس کنید
09017549505
ممنون

محمود پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 06:00 ب.ظ

با سلام
لطفاً شماره تماس دفتر حاج آقا پورپاک را برای من ارسال کنید
09357921921
ممنونم از لطفتون

علی نظری؟سلام لطفا شماره دفتر برایم ارسال کنید سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:31 ب.ظ

ممنون

بهزاد پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام لطفا تلفن آقای پورپاک را برای من ارسال کنید 09212825269

شاهین جمعه 16 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:11 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام شماره اقای پورباک را میخواستم ٠٩٣٧٣٨٦٥٦٥١

JaimeSpina چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 03:23 ب.ظ

6 effective ways to quickly earn easy money you can download this website link in PDF format: http://oop.googlenoomon.info/?p=40295
I work for every of the above mentioned methods and earn more than $ 35,000 per month.

بهنام قربانی پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام شماره آقای پورپاک دفتر و محل کار رو میخواستم.ضمنا کرج هم نمایندگی دارید؟ممنون.09109242553

علی ادیب یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام واحترام لطفا شماره آقای پورپاک دفتر و محل کار رو میخواستم - باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد