گاه نامه وارش

گاهی از بندر انزلی به روز میشود

گاه نامه وارش

گاهی از بندر انزلی به روز میشود

شمارش معکوس برای آغاز راه جدید...


نظرات 4 + ارسال نظر
انزلی آنلاین شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.anzalionline.ir

یه شوخی کوچولو

بابا سیل ما رو برد.

اینقدر نگین میبارد میبارد ...
یه هو دیدی طوفان گونو میاد انزلی ها...

موفق باشید.

(:

وارشجو چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ب.ظ

شعله های خشم

سه‌شنبه شب، شعله‌های خشم واعتراض توده‌های زحمتکش مردم ایران، بار دیگر زبانه کشید و تهران تا نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه، عرصه درگیری مردم با نیروهای سرکوب بود.

تعداد زیادی پمپ بنزین به آتش کشیده شد. بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دولت و سرمایه‌داران مورد حمله قرار گرفت. گستردگی این اعتراض به حدی بود که واحدهای ضد شورش قادر به مهار اوضاع نبودند. نیروهای سرکوب به سوی مردم آتش گشودند. حداقل ۳ نفر کشته و تعدادی زخمی شده‌اند. گروهی از مردم نیز دستگیر شده‌اند.

گرچه این اعتراض در تهران گسترده بود و شکل شورش به خود گرفت، اما محدود به تهران نبود. همین که در ساعت ۹ شب، شبکه دوم خبر اجرای سهمیه بندی بنزین را از ساعت ۱ بامداد اعلام نمود. در شهرستان ها نیز، مردم، سیل آسا به سوی پمپ بنزین ها یورش بردند. اما بسیاری از آنها پشاپیش تعطیل کرده بودند. در سراسر ایران، پلیس و دیگر نیروهای سرکوب در پمپ بنزین ها و خیابان ها مستقر شدند، تا مانع گسترش این اعتراضات گردند.

اعتراض توده های مردم سراسر ایران، به ویژه شورش توده های مردم زحمتکش تهران، اعتراض به سیستمی ست که زندگی را بر دهها میلیون تن از توده های مردم تباه کرده است. میلیون ها انسان را به ورطه فقر و گرسنگی سوق داده است. هر روز به بهانه ای بهای کالاها و خدمات مورد نیاز را افزایش می دهد.

اعتراض توده مردم به موجودیت سیستمی ست که دشمن مردم است و چنان از توده ها وحشت دارد که همچون یک راهزن، اقدام راهزنانه خود راغافل گیرانه انجام می دهد. تصمیم ارتجاعی و ضد مردمی خود را شبانه اعلام می کند، تا مردم فرصت واکنش اعتراضی پیدا نکنند.

توده های مردم ایران آگاهند که سهمیه بندی بنزین، مقدمه ای برای چاپیدن بیشتر آنها توسط دولت است. بهای بنزین به زودی، حداقل سه، چهار برابر می شود. این افزایش، موج عنان گسیخته دیگری از گرانی کالاها و خدمات مورد نیاز مردم زحمتکش را در پی خواهد داشت.

اعتراض توده های مردم، اعتراض برحق آنها به سیستمی ست که جز تباه کردن زندگی کارگران و زحمتکشان در ایران ثمری نداشته و نخواهد داشت. باید دامنه اعتراض را وسعت داد. هر سکوتی، ارتجاع حاکم بر ایران را هارتر خواهد کرد.

خواست فوری توده های میلیونی مردم ایران این است: بساط سهمیه بندی بنزین باید برچیده شود. بهای بنزین نباید، یک ریال افزایش یابد.

ننگ بر سیستمی که با افزایش روزافزون بهای کالاها و خدمات، زندگی میلیون ها تن از مردم زحمتکش راتباه کرده است.

موی دماغ! جمعه 8 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ

موی دماغ: سلام علیک به احمدی نژاد عزیز ! چرا با این عجله در حال دویدن هستید.نکنه اعوز بالله تصمیم به رفع حاجت دارید.؟
احمدی نژاد :ای داد و بیداد . باز سرو کله تو پیدا شد. نه !قبلا در هییت دولت بر طرف گردید.
موی دماغ: پس دویدن جنابعالی برای چیست؟
رییس جمهور: بابا! دولت لایحه جیره بندی بنزین را احمقانه و بدون فکر کردن بمورد اجرا در آورده اند. پمپ بنزین ها بسته و برادر های ما هم بنزین تمام کرده اند!
موی دماغ: برادر احمدی! مگر دراکولا تشریف دارید؟ چرا نیمه شبها طرح میریرید؟
احمدی نژاد هن هن زنان: شوخی بس است! الان مردم میرزند خیابان. ( در همین حال اانفجاری صورت میگیرد.احتمالا باید در یکی از پمپ بنزین ها محل باشه)
احمدی نژاد: وای وای خون! خون! ار پشت زخمی شدم .
او در حالی که دست به

ساعد چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ب.ظ http://miner79.persianblog.com

سلام.. من متوجه نشدم waresh.net یا waresh.com ؟ به هر حال منم یه انزلیچی معدنی هستم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد