گاه نامه وارش

گاهی از بندر انزلی به روز میشود

گاه نامه وارش

گاهی از بندر انزلی به روز میشود

خوب خوشبختانه شوری در کاربران وارش بوجود آمده و  ما هم  با رایزنی با نیروهای وب لاگ نویس و علاقمند قصد داریم یارگیری کرده تا اینبار همه با هم وارش را منتشر کنیم.نظر همه برای ما مهم است پس در این یادداشت میخواهیم از شما بپرسیم که وارش را چگونه منتشر کنیم:

۱- نحوه انتشار( هفته نامه- هر ده روز یکبار- هر پانزده روز یکبار)
۲- زمینه انتشار(اجتماعی-فرهنگی- ورزشی- خبری- علمی)
۳- شما چگونه وارش را منتشر میکردید؟

لطفا نظر داده تا ما شالوده سایت را با کمک ایده هایتان طراحی و آماده سازی کنیم.


پی نوشت: راستی اگر دوستانتان را هم برای کمک به وارش معرفی کنید استقبال خواهیم کرد.

وارش خواهد بارید!

با سلام به همه دوستان وارشی. بر خلاف گذشته بدون هیچ مقدمه ای تصمیم گرفتیم مجله اینترنتی وارش را دوباره راه اندازی کنیم. روزی که وارش در سال ۸۱ راه افتاد جوان بودیم و پر انرژی. از هرچه بود نوشتیم و عکس گرفتیم.آن روز وارش تک بود و پیشرو. این برای ما انگیزه ای فراوان بود. وارش کار خود را کرده بود. در سایتهای جستجو امروز با کلمه انزلی هزار صفحه باز میشود. شاید امروز وارش کم رنگ ترین حضور را دارد اما حافظه ماندگار نت بازهای قدیمی انزلی چی گواه بر نقش پررنگ وارش خواهد بود.این موضوع امروز برای ما انگیزه نیست. مهم این است که دوباره احساس میکنیم باید وارد شوبم. چون همه خنثی هستند و بی جسارت! مطمئنا میترسیم چون اگر قرار باشد بیاییم با این همه ادعا باید بهتر از قبل باشیم  پس عجله ای برای آغاز کار نداریم چون باید کمی بیاندیشیم. در این راه :
 خواهشمندیم  تنبلی رسوب شده در وجودتان را لایروبی کنید و  بیاندیشید که وارش را به چه  صورت راه بیاندازیم! نحوه به روز رسانی و رویه فکری وارش را این بار شما مشخص کنید.
راستی چون توپمان کمی پر است میخواهیم برایتان شرط بگذاریم. انتشار وارش دات کام این بار بدون همراهی شما ممکن نخواهد بود. سند وارش هم به نام همه شما فقط لطفا اعلام موجودیت کنید. اسپانسرها صف بکشید ٬ نویسندها  قلم ها را مرکبی و عکاسها شاتر دوربینها را روشن کنید! ما فعلا سه نفریم. اگر ۵ تا ۷ دوست دیگر هم کنار خود  داشته باشیم خیلی زود وارش را بر پیشخوان شبکه  قرار خواهیم داد!

لطفا با ایمیل وارش  با موضوع راه اندازی دوباره وارش دات کام تماس بگیرید و نحوه همکاری و اندیشه خود را بیان کنید. این آخرین تهدید است لطفا جدی بگیرید!!

با تشکر   محسن فتاحی
۱۳۸۶/۲/۲